- på ett tåg

på ett tåg

Just nu sitter jag på ett tåg till Uppsala, för nu är min hemma-sommar slut, men lite ledighet i Uppis har jag minsann kvar! Den ledigheten ska jag spendera med att inreda och fixa i lägenheten, gå på bröllop och hänga i Stockholms skärgård och på Gröna Lund.
 
Sista kvällen hemma, på ett tag, var jag på fotboll med nästan hela familjen.  
 

Det var jag, Ellan, Didrik och pappa.
 
Vi såg Helsingborg som spelade mot Halmstad och vann med 2-0. Det var längesen jag såg HIF, vilket är lite dumt eftersom det är så kul!!
 
Nu ska jag försöka få de kommande två och en halv timmarna att gå lite snabbare genom att lyssna på sommarprat!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0