- tjejer

tjejer

Jag har ju inte berättat att mitt sommarjobb är slut och att jag har SOMMARLOV lagom till att solen och värmen äntligen kommer!!! Jag har haft ett bra sommarjobb och pengar är ju gött, men inget slår ju ledighet på sommaren. 
 
Sommarlovet inleddes med middag med några av mina girlzzzzzz.
 
Först kom Julia, Magdis (som jag träffar ca en gång per år!) och Sofie. Jag, Sofie och Magdis var oskiljaktiga under hela grundskolan, och i sjuan blev Julle en i gänget. Nu bor vi utspridda över landet, i Helsingborg, Malmö, Växjö och Uppsala, vilket gör att vi inte träffas särskillt ofta, iaf inte alla samtidigt. 
 
Vi åt kyckling, nypotatis, en somrig sallad och bea. Mummaaaaaa. 
 
Efter ett tag kom Josse, som jag lärde känna på gymnasiet, då vi gick i samma klass. 
 
Lite senare kom även Olivia! Olivia och jag lärde känna varandra för åtta år sedan, när vi simmade tillsammans. När även hon var där åt vi rabarber- och hallonpaj, drack vin och hade det hur mysigt som helst. 
 
Idag är det som sagt SOL och det blir kanske årets första svenska strandhäng???????!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0