- 13.00

13.00

Igår hade jag, Anna, Hanna, Jennifer och Maria myskväll med lite knytkalas. 
 
Vi började med ost och kex, jordnötter, vindruvor, kanelbullar och lakrits-te, och avslutade med varsin semla. Dock är jag ju världens tråkigaste sammelätare och äter bara brödet med florsocker på.......... Ibland kan jag kaaaanske smeta på ett tunnt lager grädde, men det händer rätt sällan.
 
Just nu sitter jag i den iskalla skolan och skriver på hemtentan som jag tänkte försöka lämna in på torsdag. Jag har bara en fråga kvar, men det är den jobbigaste och jag kommer liksom ingenstans pga förstår inte vad jag ska skriva. Men jag lyckas nog få ihop något, jag har ju trots allt ett antal dagar på mig. 


Kommentarer
Postat av: Serena

Ser mysigt ut <3 xoxo Gossip girl

2015-02-21 @ 14:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0