- 8 saker om mig

8 saker om mig

- Jag är bra på att jobba och plugga (hej framtida arbetsgivare, sluta läsa här), men på min fritid är jag otroligt lat. 
 
- Paradise hotel och Svenska Hollywoodfruar är mina absoluta favoritprogram på tv. Enligt mig är ett tv-program som bäst när man inte behöver koncentrera sig (fast paradise är ju nästan lite krångligt ibland).
 
- Jag tycker inte om pommes och läsk.
 
- Men däremot älskar jag choklad och ost.
 
- Svenska filmer är min favoritfilmgenre
 
- Jag tror verkligen att jag kommer trivas som förskollärare, men mitt absoluta drömjobb är att jobba med något inom media.
 
- Jag duschar vääääligt varmt. Tycker om när det bränns mot huden.
 
- Jag älskar katter ♥♥♥
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0