- en dag i stockholm

en dag i stockholm

Igår tog jag bussen till huvudstaden med de här två, Jill och Trude. 
 
Vi hade en ledig fredag och tänkte varför inte stockholm? Jag älskar Stockholm och jag älskar att det bara tar 40 min att ta sig dit härifrån, fast helst av allt hade jag nog bott där. 
 
Vi fikade två gånger, en gång på Waynes och en gång på Espresso house. Riktigt roligt att prova lite lokala mysiga fik.......... Jag drack iaf en väldigt god smoothie (fast jag skulle nog säga att det var en juice) gjord på hallon och mango på Waynes.
 
Självklart blev det lite shopping också, och imorgon tänkte jag visa vad jag köpte! På de här bilderna är vi i en amerikansk second hand som var riktigt cool med en massa cowboyboots, cheerleaderdräkter och basketlinnen. Jag vet tyvärr inte var den låg, men ett tips är att ta reda på det och besöka den om man ska till Stockholm.


Kommentarer
Postat av: Bbdnd

Du får ju åka till söder och gå på Lilla cafeet på söder och Gildas :)

2015-02-08 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0