- en fredagslista

en fredagslista

vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?
choklad och lakrits!! en ruta marabou och någon lakritsgodis, mhmmmm

vad gjorde du för exakt fem månader sedan?

detta inlägget skrevs igår och den femte september klippte jag mig (gött, jag trodde det var ett helt halvår sen) och köpte en ny foundation.

när var du avundsjuk på någon senast?
vet eeeeeeej. man är väl lite avundsjuk på vissa personer hela tiden, men det är inget jag brukar tänka på.
 
kan du visa en bild på något jättebra?
bl.a. att hänga med dom här är väldigt bra. jag saknar det!!
 
vad är det sämsta med denna vecka?
kan inte komma på något?! eller kanske att jag kommer sitta själv och se melodifestivalen på lördag......... både deprimerande och lite skönt.
 
vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?
imorgon (idag) ska jag till stockholm, på lördag ska jag plugga och som sagt se mello själv, och på söndag ska jag på bio och se Trevligt folk. 

vad ska du göra i vår?
jag ska väl plugga, fira min födelsedag (jaja det är kanske på vintern), kanske åka hem (eller någon annanstans?) i påsk, fira uppsala-valborg osv.

har du några planer inför slutet av sommaren?
nääääää, har typ noll planer inför sommaren, förutom att jag ska på någon resa.


Kommentarer
Postat av: S

saknar oss MEGAMYCKET!!

Svar: <3<3<3<3<3
Andrea

2015-02-06 @ 19:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0