- lördag

lördag

Denna lördag har känts som en söndag och har spenderats på ikea och media markt.


Först köpte David en dator och sen åt vi lunch och jag köpte växter och ramar. Mysigt dag men nu är jag otrooooligt trött och längtar efter att få ligga i sängen och äta chips till Mello. 

Jag måste förresten berätta om den underbara busschauffören jag åkte med idag när jag skulle hem från David! Jag var trött och kall och ville absolut inte gå hem, så jag bestämde mig för att ta bussen. Jag gick mot busshållplatsen, men när jag hade typ 50 meter kvar såg jag att den kom, så jag började springa. Självklart hann jag inte fram, men så stannade den där jag var så att jag fick gå på och sen behövde jag inte betala fullt pris för att biljetten för att jag inte skulle åka så långt. Så himla gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0