- min pinterest

min pinterest

Jag har haft pinterest rätt länge, men det är inte förrän nu som jag har börjat använda det aktivt. Därför tänkte jag visa hur min pinterest ser ut. Detta är förstasidan, där visas bilder som jag kan tänkas tycka om och bilder från boards/pinners som jag följer.
 
 
Och här är min sida! Midnattsgator heter jag. Jag har som sagt precis börjat använda det på riktigt och har därför inte så välfyllda anslagstavlor. Mina anslagstavlor (som jag har börjat fylla på) heter:
 
 
home. Här samlar jag bilder på hur jag vill att min framtida hem ska se ut. Jag brukar söka på "interior modern retro" och utgå därifrån.
 
 
food. Här har jag recept och jag tänker att det mest ska vara vegetariska.
 
 
feminism. I min feminist-board samlar jag viktiga feministiska bilder och citat.
 
 
music. Här ska jag samla piano- och gitarr tutorials och kanske lite noter.
 
 
style. Behöver jag klädinspiration ska jag kunna kolla i den här boarden.
 
 
hair. Lockigt rödblont hår, precis som jag vill ha det.
 
 
kids room. Det är ju bra att börja samla inspirationsbilder i tid!
 
 
wedding. Som sagt, det är bra att vara ute i god tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0