- netflix

netflix

Jag och David skaffade Netflix igår (:D:D:D:D:D) och efter att ha cyklat hem från skolan i snöstorm känner jag mig förtjänt av lite serietittande. Tror jag ska fortsätta se Orange is the new black som jag, av någon oförklarlig anledning, slutade se efter nio avsnitt i somras. Vi har börjat se Twin peaks tillsammans och jag tycker väl det är sådär. Vissa avsnitt är spännande och bra, men vissa är ganska sega. Som jag sa igår så hade Beck kunnat lösa mordet hur snabbt som helst, men för polisen i Twin peaks har det redan tagit fyra avsnitt och dom har knappt kommit någon vart........ Men ja, serien har sina bra sidor också!


Kommentarer
Postat av: Niles

Netflix e bara bäst! Hoppas att ni gillar det :)

Svar: Än så länge gillar vi det jättemycket!
Andrea

2015-02-02 @ 12:52:27
URL: http://theniles.se
Postat av: Georj

Fyfan Andrea. Beck suger och hans mord är inte ens på riktigt att han löser dem snabbt betyder bara att morden suger.

// Min pappa är polis

2015-02-02 @ 21:57:45
URL: http://coolakatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0