- nyttiga chokladbollar

nyttiga chokladbollar

Mitt kök är fortfarande rent och ni kan ju gissa hur glad jag är för det?! Nu tycker jag om att hänga där igen och trivs med att laga mat och baka där, vilket har blivit två av mina intressen. 
 
Idag bakade jag något nyttigt för första gången, nämligen chokladbollar på dadlar och utan socker och smör!
 
Det blev gott men inte jättegott. Jag saknade den underbara kladdigheten och smaken av socker och smör, men det är nog bra för mig att inte äta godis eller kakor varje dag. Jag gjorde chokladbollarna enligt detta receptet, men bytte ut hälften av kaffet mot vatten 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh så gott! :D

2015-02-03 @ 17:46:21
URL: http://esh.webblogg.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums!

2015-02-03 @ 17:58:19
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0