- önskelista

önskelista

Om mindre än tre veckor är det årets bästa dag, min födelsedag! Därför tänkte jag visa er lite delar ur min önskelista.
 
Jag älskar skor och är just nu inne i en sneakersperiod. De här två paren har jag hittat på Asos.
 
Träningskläder!
 
Cover all mix från Make up Store, en assnygg ryggsäck från Asos och mina favvojeans från dr Denim. 
 
Jag önskar mig även en TV eftersom jag har en tjock och ful grå tv just nu, där fjärrkontrollen inte funkar........ Och så blir jag såklart inte ledsen om jag får lite pengar, hehe. Sådär, nu vet ni vad ni ska ge mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0