- stockholmsshoppingen

stockholmsshoppingen

På And other stories köpte jag två nagellack, ett ljust mintgrönt och ett ljusblått, och så köpte jag ett beigerosa läppstift. Jag tycker and other stories har så himla fina färger på sina läppstift, men tyvärr sitter de inte så bra. Nagellacken har jag aldrig provat innan, men de var ju så fina!
 
Och så köpte jag en fin tröja på Weekday! Bra inköp trots att jag inte behövde något av det och att inget var på rea hehe. Jag som skulle rea-shoppa........


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina saker! :)

Svar: Tack! :)
Andrea

2015-02-08 @ 17:00:31
URL: http://esh.webblogg.se
Postat av: Håkan Helvetestream

Väldigt RUTinerad tröja

2015-02-08 @ 20:01:13
URL: http://ingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0