- sunny thursday

sunny thursday

Jag bjuder på solbilder idag, för sol är precis vad denna torsdagen bjuder på. Kanske, kanske, kaaaaanske är det på väg att bli vår nu! Eller så kommer second winter snart (mest troligt). 
Jag var alltså sjuk i helgen, först hade jag magsjuka som sedan blev halsont och en infektion i mitt tandkött?! En fräsch information är att det hade fastnat matrester bakom min visdomstand som hade orsakat det, och den matresten fastnade antagligen där när jag höll på att spy för fullt :):) Härligt att veta va? 
 
Vad har mer hänt när jag inte har bloggat då? Jag har hemtentapluggat en del, vilket jag tänkte bli klar med idag, för imorgon åker jag till Sundsvall. Och så har jag börjat jobba på riktigt. Det går väl sådär, men jag tänker att det kommer bli bättre och bättre ju mer barnet lär känna mig. Idag ska jag som sagt hemtentaplugga och sen ska jag jobba i några timmar. Hoppas på att hinna gå ut i solen ett tag också och samla lite D-vitamin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0