- trevlig helg

trevlig helg

I fredags gick jag, Trude och Jill på after school på ÖG.

Där serverades tapas för studentpris och billig öl och cider. När vi inte åt spelade vi tp och försökte ta bilder som kräver en selfiestick (jag behöver verkligen en!!).

Efter några timmar där skulle Trude iväg på annat och jag och Jill bestämde oss att göra något vi hade lovat oss själva att inte göra.... Vi gick på bio och såg Fifty shades of grey..... Vi ville egentligen inte se den, men kände att man inte kan gå runt och hata en film som man inte har sett. Dock hann vi bara se halva innan jag var tvungen att springa ut och spy i en papperskorg. Ja det är sant, jag blev magsjuk efter halva filmen och låg sedan i sängen hela kvällen och lördagen. Nu känner jag mig bättre, men istället krånglar och smärtar min visdomstand och hals, så nu ska jag till Apoteket. Vilken underbar helg!



Kommentarer
Postat av: Jossosososso

Seriöööööst kan du sluta ha ett liv och bööörja blogga koooompis!! :*

2015-02-25 @ 22:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0