- valentine

valentine

Alla hjärtans dag igår och på dagen träffade jag knappt min valentine eftersom han hade en konstert för hemlösa och jag var bakis och bara ville sova. So romantic, hehe. På kvällen hann vi dock med lite "firande" genom att laga extra god mat och baka en god kaka som vi åt med glass till efterrätt. Mer än så gjorde vi inte, men jag tyckte det var mysigt och tycker inte man behöver överdriva sitt alla hjärtans dag-firande. Det viktigaste är väl att man visar kärlek till de man tycker om.
 
Idag är det söndag och jag ska nog ha en typisk ta-det-lugnt-söndag. Jag ska äta låååångsam frukost, kolla på någon serie och kanske lyxa till det med lite hemmaspa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0