- Ellinors födelsedag

Ellinors födelsedag

David har varit här i tre dagar, men nu har han åkt hem igen, vilket känns sådär. Men snart ses vi igen. 

Vi har haft det jättebra, som vanligt! I tisdags fyllde Ellan 20, så då firade vi henne från morgon till kväll.


Dagen började med en UNDERBAR brunch med familjen och några av hennes kompisar. Vi åt allt från pannkakor och fattiga riddare till frukt, bacon och scones. Muuuummaaa.

Under dagen var jag och Dav på Väla för att hitta kläder till bröllopet vi ska på. David hittade en hel outfit, men jag hittade ingenting eftersom det inte finns en enda fin klänning i hela världen.


På kvällen gick vi ut och åt på Svanshalls krog med la familla, och då såg vi ut såhär!

Dido och pappa var där.


Och mamsen!

Och födelsedagsbarnet själv såklart.

Jag glömde dessvärre ta bilder på maten, men till förrätt åt jag en halloumi- och tomatsallad och till huvudrätt blev det ryggbiff! Allt var väldigt gott och jag hade en supermysig dag. 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Härliga bilder! :D

2015-07-23 @ 20:53:21
URL: http://dreamspo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0