- kullabygden

kullabygden

Eftersom jag inte kan sova kan jag ju lika bra skriva dagens andra blogginlägg och ta igen lite för senaste tidens usla uppdatering.

En dag förra veckan var jag på Kullabygden-tour och turistade i mina egna hemtrakter. Vi var bland annat här, vid kullens fyr.

Det var jag och my love

Pappa, Ellan, mamma

Och Davids mamma + sambo (på riktigt alltså, inget kul skämt om statyn haha), som hade kört hela vägen från Sundsvall.

Förutom besöket vid fyren var vi på mitt jobb (iittala), i Höganäs saluhall och i Mölle där vi åt korv och glass och njöt av solen som visade sig för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0