- le weekend

le weekend



Min fredagskväll spenderade jag i Helsingborg med Julia och Sofie. Vi åt på Pinchos, ett nyöppnat ställe där man beställer smårätter via en app! Det var ett roligt koncept och maten var vääääldigt god. Dock var man tvungen att äta ganska många olika rätter för att bli mätt, så det blev ganska dyrt.


Efter maten begav vi oss till Hampan för några drinkar. Alltså Helsingborg på sommaren är ju det bästa jag vet! Så himla mycket liv, rörelse och glädje.

Älsklingsstaden <3

Efter ett tag skulle Sofie och Julia hem pga jobb, så då gick jag till Perrongen där jag mötte upp några stycken från mitt jobb som hade haft AW. Där hängde vi i några timmar och hade kul, innan jag åkte hem och sov.

Igår bjöd Maja mig och sju andra tjejer på middag! Till huvudrätt blev det kyckling och pastasallad.

Och till efterrätt fick vi denna UNDERBARA tårta med vit choklad-mousse och digestive- och chokladbotten. Jag var in heaven när jag åt den! 

Åter igen hade jag en perfekt sommarkväll med mina fina tjejer och jag hoppas sommaren fortsätter såhär.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Gott me drinkar :)
Tårtan såg riktigt god ut :)

2015-07-05 @ 23:46:40
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0