- update

update

Jag hade en fullspäckad helg med förfest och miniutgång på fredagen och födelsedagsmiddag för Olivia på lördagen. I söndags och måndags jobbade jag bara, men idag har jag varit i Ängelholm, med ingen annan än...

Empa! Som precis har kommit hem från USA.

Vi letade åter igen efter en klänning till mig, självklart utan resultat. Efter det satte vi oss på Bara vara och delade på en desserttallrik som dessvärre inte var särskilt god. Efterrätt fick det bli inne på espresso house eftersom himlen kände för att öppna sig och vräka ner regn.

Nu ska jag fortsätta min myskväll framför Alcazar (<3) på tvn med Didrik som sällskap!


Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

Åh så gott och mysigt :)

2015-07-28 @ 21:49:54
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0