- catch up

catch up


Livet är så fint just nu. Äntligen är sommaren här, jag trivs på mitt sommarjobb och jag får träffa mina underbara bästa vänner.

Bild nummer ett är från i Lördags när jag var ute med Olivia. Vi catchade up en massa och förfestade hemma hos henne innan vi åkte in till stan och gick på en ny klubb som heter Svartklubben. Det är helt sjukt hur mycket nytt som öppnar i Helsingborg hela tiden, men jag tycker om att få överraskningar varje gång jag kommer hem!
Den andra bilden togs för bara någon timme sedan när jag hängde med Anna som jag inte har träffat på två år (!!) pga att hon har bott i Australien. Allt var som vanligt när vi träffades <3 och vi hann både med en lunch på mezo, lite shopping och en drink på baren med stans bästa utsikt!

Nu sitter jag på en buss där ACn inte funkar....... Tror det är 100 grader här inne.



Kommentarer
Postat av: Http://carroat.blogg.se

Härliga bilder! :)

2015-06-30 @ 17:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0