- ett år

ett år

Davve är här!! Han kom hit i onsdags och ska åka hem redan ikväll, men två dygn tillsammans är bättre än inga dygn alls.

Igår var vi i stan och på Väla för att fika och leta kläder inför ett bröllop som vi ska på i augusti. Jag har en bild i huvudet på hur min klänning ska se ut, men självklart finns det inte någon sådan (eller någon liknande) någonstans.. Så jag kom hem utan klänning men med ett par byxor rikare.

Här är byxorna!
På kvällen gick vi till Svanshalls krog för att äta lyxmiddag och fira att vi har varit tillsammans i ett helt år imorgon <3

Tänk vad lyxigt att få ha spenderat ett helt år med han här (och många fler ska det bli)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0