- midsommar

midsommar

Min midsommar firade jag i stugan på Öland med släkten! Jag försöker vara där varje år, men ibland har jobb gjort att jag inte har kunnat det. Min sommarstuga är det ultimata stället att fira midsommar med och min släkt är det ultimata sällskapet. Dock var vädret inte det bästa, så vi kunde inte göra alla våra obligatoriska lekar, men dans runt midsommarstången och frisbee-golv blev det iaf! 
 
Imorgon börjar jag på mitt sommarjobb efter att ha missat hela första veckan pga matförgiftningen........ Jag ska cykla till jobbet tänkte jag, hela 24 km fram och tillbaka, men sedan får vi se hur länge det kommer hålla i sig hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0