- 08.40

08.40



Såhär såg min gårdag ut. Jag hängde i skolan i måååånga timmar och pluggade. Gjorde tankekartor och tidslinjer och försökte redan ut hur skolan såg ut och förändrades under 1800-talet. Som tur är tycker jag om att stänga in mig på skolan och bara plugga som en galning. Jag trivs med det och vill aldrig sluta plugga och börja jobba. Som ni ser var det fint väder också, så en glasspaus i solen hann vi minsann med! 

Idag kommer min dag se precis likadan ut, men förhoppningsvis hinner jag träna ikväll. Det var ju några veckor sedan sist.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0