- 11 mars

11 mars

Igår var det inte vilken dag som helst, det var min tjugoandra födelsedag! Den blev jättebra och dokumenterades med ett fotografi i timmen!

08.00 väcktes jag av skönsång från min fantastiska pojkvän som hade gjort fattiga riddar-rullar med nutella och jordgubbar som fyllning <33 jag fick även en present i form av ett par jeans som jag hade önskat mig <3

09.00 var vi mitt uppe i morgonens smink/hår/kläder-process.

10.00 kom jag till skolan och överraskades med en födelsedagsmuffins och pop candy som Jill och Trude hade fixat!

11.00 försökte vi plugga utbildningshistoria, men det blev mest prat och godisätande.

12.00 gick vi till Stockholms nations för att äta lunch. Det var torskgratäng där såsen var gjord på ädelost. Sååå gott!!

13.00 tog Jill en kaffe på maten ute i solen som faktiskt värmde. Älskar våren så mycket <3

14.00 satt vi på en föreläsning som handlade om möjligheterna för utbildning på 1800-talet utifrån kön och klass.

15.00 mötte jag upp le boyfriend igen och vi gick ner på stan för att jag ville köpa solglasögon som en födelsedagspresent till mig själv.

16.00 tog jag bussen hem till Floggan för att göra mig i ordning för kvällens bravader.

17.00 glömde jag ta bild, men 18.00 var jag mitt uppe i fixandet!

19.00 befann jag mig på Orvars (Norrlands nationspub) tillsammans med några kompisar för mat och dryck!

20.00 försökte Davve se arg ut. Det gick väl sådär kan jag tycka.

21.00 kom Jill, som hade jobbat, dit. 

22.00 Det blev en del shottar, precis som det ska vara på födelsedagar!

23.00 var jag såhär vacker! Vi gick på popklubb och jag var för upptagen med att dansa för att ta bilder.

Tack för en fin födelsedag alla inblandade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0