- 14.01

14.01

Igår hade jag, Trude och Jill bestämt oss för att plugga stenhårt i många timmar. Vi stannade i skolan i fem timmar, men av den tiden la vi kanske två timmar på plugg och tre på att äta, prata och sitta ute i solen. Vi var helt enkelt inte särskilt taggade på att plugga, så efter att ha kämpat oss igenom det viktigaste bytte vi ut våra böcker och datorer mot detta:


Öl, den godaste Ben & Jerry jag någonsin smakat (som cookie dough men med kanel och en underbar swirl) och The Sims. Så himla mycket bättre än plugg!

Idag såg jag ut såhär efter en cykeltur. Det snöar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0