- alltid förberedd för storm

alltid förberedd för storm

Denna helgen har min familj varit här och hälsat på. De kom hit i torsdags och då gick vi bara en runda på stan och åt pasta och pizza till middag. I fredags åkte vi till Sigtuna för att gå runt lite och fika på ett café som jag hade fått tips om. Jag tycker den staden är så himla mysig! På kvällen lagade jag och David mat. Det blev en maträtt som vi har kommit på själva som bl.a. består av pasta och ädelost och är väldigt god. Vi firade även min födelsedag i förväg med presenter och tårta. I lördags (igår) åkte vi till gamla Uppsala där det finns vikingagravar som pappa väldigt gärna vill se, och det var enda gången jag fotograferade. 
 
Som ni ser var det storm och iskallt............... 
 
Efter det åkte vi till en helt underbar och jättestor inredningsbutik och sedan åkte vi tillbaka till stan för att kolla på slottet. En väldigt turistig dag helt enkelt. På kvällen gick vi ut och åt på en restaurang som jag tycker om. Den är thailändsk och inredd på ett sätt som gör att det känns som man är i Thailand, med ljusslingor i olika färger, låtsasfåglar och en massa växter. När vi var klara där gick jag, Ellan och David till en nationspub och sedan vidare till en annan nation som hade klubb där vi stannade i några timmar och drack white russian och dansade till sångvänlig musik (den bästa klubbmusiken). Myshelgen!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Fin miljö, ser härligt ut :)

2015-03-08 @ 16:43:54
URL: http://www.tildamarang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0