- basgarderoben

basgarderoben

Jag har på riktigt ett allvarligt shoppingbehov som ibland måste stillas, för annas får jag ångest. Just nu har jag haft panik ett tag för att jag inte har några baströjor och därför bestämde jag mig idag för att skaffa en ordentlig basgarderob. Jag påbörjade uppbygnaden av den perfekta garderoben med ett besök på Lager 157.
 
Mycket randligt blev det, för det är ju fint men något som saknas i min garderob. Byxor, jackor och skor känner jag att jag har tillräckligt med, men nu behöver jag de perfekta vita, svarta och gråa t-shirtsen och kanske någon stickad tröja. Jag ska kämpa för den perfekta tidlösa garderoben!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0