- fest

fest

Igår skulle jag ha en lugn ensamkväll framför tv:n, men lagom till Gladiatornerna kom festsuget och det blev ändrade planer. Jag sminkade mig, bytte ut mjukisbyxorna mot jeans och satte mig på bussen till en förfest där bl.a. Anna och Hanna befann sig. 


Kvällen slutade sedan på Göteborgs där det var klubb till klockan fyra (fast tre i våra huvuden, vi ville ju dansa i en timme till).

Idag har jag varit på vintagefestival, men mer om det tänkte jag berätta sen, för nu ska jag fortsätta med det jag gjorde hela dagen igår; kolla videos på youtube!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0