- lite presenter

lite presenter

Låt oss ta en titt på några av mina födelsedagspresenter!
 
Av Ellan och Didrik fick jag en vegetarisk kokbok och ett ljus från Yankee Candle och från mamma och pappa fick jag bl.a. nackellack och....
 
den här fina ryggsäcken från Asos!
 
Kokboken är skriven av ett par och den är så himla mysig och bra!
 
Bland annat innehåller den ett avsnitt med frukostar (perfekt för mig som tycker det är dagens bästa mål).
 
Och ett avsnitt består av olika drycker. Det finns även luncher, middagar, mat att ta med och efterrätter, och till varje recept är det superfina bilder och små berättelser. Tips på bra vegokokbok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0