- lyxlördagen

lyxlördagen

Idag har varit en ultimat lördag på alla sätt! Jag har hängt med världens bästa pojkvän och vi har utnyttjat presenten som jag gav honom på hans födelsedag.
 
Dagen började med höjdpunkten, lyxbrunch på Clarion Hotell! Den var enorm och helt fantastisk för oss som älskar god mat och bakverk! Min första tallrik syns på bilden, och den bestod av pannkakor med sirap, bacon, äggröra (så krämig och gräddig <3), pizza och köttbullar i tomatsås. mhmhmhmmmmmmmm
 
Sedan fick det bli en halv bagel med massa pålägg och salta kex med ädelost (väldigt god ost <33)
 
Och slutligen blev det dessert! Dock var jag väldigt mätt då, men det var självklart gott ändå! Här ser ni någon slags kladdkaka, citroncheesecake, halloncheesecake, blåbärspaj, choklasmousse, snickerskaka och åter igen pannkakor med sirap och bacon <3<3<3<3 Önskar att jag hade orkat mer men det gick inte :(
 
När vi var klara med brunchen gick vi en runda på stan innan vi gick tillbaka till hotellet för att gå på spa! Det var kanske inte riktigt vad vi hade förväntat oss pga att där inte fanns någon bubbelpool, men det var väldigt nice ändå. Vi badade, bastade och låtsades vara utomlands i våra solstolar i några timmar, och så lärde jag David korrekta bentag haha. Så himla mysig dag.
 
Nu ser jag Melodifestivalen i min ensamhet...................... Jag gillar Mello (så typiskt min ålder) men jag gillar inte att vara själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0