- mat

mat


Igår var jag på dejt med denna fantastiska personen. Vi har bestämt oss för att gå ut och äta på restaurang en gång i månaden, för det ska nog våra studentekonomier klara av. Och så tycker jag det är viktigt med lite vardagslyx ibland.

Jag åt husets planka bestående av fläskfilé och bea. Såååå gott och jag blev så mätt att jag inte orkade äta upp hela. Det händer inte ofta ska ni veta.

Och David åt något som hette black and white och bestod av fläskfilé, oxfilé, bea och tryffelsås.

Igår var det dessutom nio månader sedan vi blev tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0