- onsdagens kläder

onsdagens kläder

Haha det här med outfitbilder är nog inte min grej. Ni ska bara veta hur lång tid det tog att få till några bilder som jag såg okej ut på och tydligen har jag bara två poser som funkar, antingen måste jag le stooort eller kolla ner i marken. Fashion. Fast jaja, alla är ju nybörjare någon gång :)) Det var egentligen ville säga med detta inlägget var: Såhär har jag sett ut idag. Jeans från DrDenim (otroligt sköna men sämst kvalité), skor från nike, tröja från Lager 157, jacka från Only och halsduk (som blev för varm <3) från Lindex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0