- senaste

senaste

Min senaste pinnade bild på Pinterest:

den här, tycker det är så fint med vita kappor men vågar inte köpa en pga att vissa (hoppas ni känner er träffade!!) påstår att det ser ut som en läkarrock.
 

Mitt senaste inkommande sms:
”Jo okej. Jag tänkte bara duscha så kommer jag sen" från Davven.

 

Mitt senaste inkommande whatsapp:
”Okej vad bra! :)" från en klasskompis i september... använder aldrig whatsapp

 

Mitt senaste skickade mail:
Jag mailade lite tentaplugg till mig själv :):):)

 

Mitt senaste sparade blogginlägg på Bloglovin:
Det var ett väldigt kul inlägg av Knivlisa som handlar om hur det hade sett ut om hennes son hade haft instagram


Mitt senaste lagda ord på wordfeud:
Slutade spela wordfeud för flera år sedan. Borde kanske börja igen?

 

Min senaste klarade bana på candy crush:
91. (meeeeeeen, jag var längre innan jag avinstallerade det för typ ett år sedan (sen installerade jag det igen))

 

Mitt senaste telefonsamtal:
Det gick tydligen till David igår, men jag minns inte vad vi sa

 

Min senaste seriebesatthet:
Just nu kollar jag och David på Weeds och själv kollar jag på Gossip Girl, men jag skulle inte kalla mig besatt av någon av dem. Bron, som vi kollade på innan, var jag däremot ganska besatt av!

 

Mitt senaste skickade facebookmeddelande:
En bild på ett bröd och "Hittade det!!"

 

Min senaste nedladdade app:
Hmm kanske var det UL-appen som man laddar med pengar och använder som busskort? Asbra grej!

 

Min senaste att följa på Instagram:
Trude, fast hon har inga bilder................. Snokare!!

 

Min senaste nya blogg att följa:
Oj det vet jag inte

 

Min senaste sedda film/dokumentär/serie på Netflix:
Weeds!

 

Min senaste bild att bli taggad i på Facebook:

Från när jag var i Paris och hälsade på Ellan.
 

Min senaste spelade låt på Spotify:
Ok detta är pinsamt........... Groupie med Samir och Viktor.......... MEN det är pga att jag skulle lyssna igenom Melodifestivalenskivan (för det är ju inte alls pinsamt) och så kom den.



Kommentarer
Postat av: Mengele

Är det nåt fel med att vara läkare?

2015-03-14 @ 16:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0