- söndag

söndag

Hej söndag! Idag har jag faktiskt planer, vilket är rätt ovanligt en söndag. Davids bror fyller år, så vi ska fira honom med deras familj och några släktingar till dem. Det blir ett heldagsfirande med både lunch och middag, och det blir nog kul! 
 
Nu till en helt annan grej, jag tänker bli expert på smink. Spenderade flera timmar framför sminkvideos på YouTube igår och sen beställde jag några produkter från lyko. Måste tips om den sidan, billiga saker och snabb leverans vad det verkar. Dock jag ska inte hylla dem för mycket än, då jag aldrig har beställt där tidigare haha, men jag fick som sagt ett bra intryck. 
 
Nu ska jag starta dagen, puss och god morgon kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0