- söndag

söndag

Söndag = frukost i sängen till en bra serie, som idag fick bli Gossip Girl. Jag såg första säsongen för några år sedan, men jag kom inte längre än så (som vanligt) så jag har börjat se om den nu. Dagens planer är obefintliga, precis som det ska vara på söndagar. Hade jag varit hemma i Svanshall hade jag satt mig i hörnet på altanen och bara njutit av solen och värmen, men bor man i en korridor på fjärde väningen i en betongklump och har en gemensam balkong som är äcklig, är det inte så lätt att sitta och njuta av solen. Jag skulle ju kunna gå ut och sätta mig i gräset, men jag vill ju kunna gå ut i typ pyjamas! Jajaaaaaa, så är väl livet som student. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Maja

Gossip Girl är bäst! Såg hela säsongen förra året och har nu fått ett återfall! Första säsongen är ju sodär, men resten kan man kolla om o om igen!:)

2015-03-15 @ 11:34:39
URL: http://majajernetz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0