- vintagefestival

vintagefestival

Igår var jag på vintagefestival i Hågaby, en liten stadsdel på landet men ändå typ i stan! Jag var där med Trude
 
och Jill!
 
Vi började med att kolla runt i en ekologisk matbutik som har allt möjligt! Sen satte vi oss ner för en fika. Mina fikor ser ofta väldigt barnsliga ut..... Jag gillar varken kaffe eller te. 
 
Sen tittade vi på en lindy-hop workshop och lyssnade på ett swingband som spelade samtidigt som proffsdansare dansade. Jag är från och med igår ett stort fan av lindy-hop! Det var något av det coolaste jag sett och jag blev såååå avundsjuk på de som kunde dansa det. Bandet var också väldigt väldigt bra!
 
Ja, såhär satt vi och log i två timmar pga lindy-hop och musik.


Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Kul :D

2015-03-30 @ 14:17:52
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0