- 14.37

14.37

Här är ju uppdateringen den sämsta någonsin, men jag spenderar mina dagar på praktiken och när jag kommer hem lägger jag mig i sängen där jag stannar resten av kvällen. Anledningen till det är att jag har fått magkatarren från helvetet. Eller jag vet iofs inte helt säkert att det är magkatarr, men alla symptom stämmer och sjukvårdsupplysningen tipsade om tabletter för bl.a. det. Jag har aldrig haft det förr, men det är bland det värsta jag har varit med om! Smärtan går i vågor, men när det är som värst vill jag nästan åka till akuten på direkten. Dessutom är jag hungrig HELA tiden, en hunger som gör såååå ont. Kanske borde jag gå till vårdcentralen, men jag tänkte börja med att vara hemma en hel dag och bara vila. Så det är vad jag ska göra imorgon.

Några av mina senaste bilder i kamerarullen. En solig dag med fika på bryggan, mys med Davve och en klassisk selfie.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har haft magkatarr några gånger och skulle verkligen rekommendera medicinen omeprazol, det enda som funkar på mig :) krya!

Svar: Jag mår mycket bättre nu, men tack för tipset om jag skulle få ont någon annan gång! :)
Andrea

2015-05-07 @ 15:04:45
Postat av: Jonna

Hej! Jag skulle vilja plugga till förskolelärare, och har läst att det är precis vad du gör. Är det svårt att komma in på programmet? Jag har medelmåttiga betyg på g och vg.

Svar: Hej! Jag vet att poängen för att komma in har höjts i och med att fler söker till det, men jag tror inte det är så svårt! Gör högskoleprovet också, så har du ännu större chans att komma in :)
Andrea

2015-05-12 @ 13:02:47
Postat av: Magkatter

Död henne?

2015-05-13 @ 15:57:20
URL: http://mjau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0