- fredagen den tjugoandra maj

fredagen den tjugoandra maj

Lite bilder från underbara Öland där jag ju befann mig förra helgen. Jag har skrivit på kontrakt för sommarjobbet nu och kommer inte börja jobba förrän efter midsommar, vilket innebär att jag kommer kunna vara i stugan då också!!
 
HEJ
 
I'm back 
 
Eller? 
 
Jag har fortfarande fullt upp med praktik och jobb och har fått in rutiner som innebär att jag somnar 10 och vaknar 06.15, en kvart innan mitt alarm ringer. Det är alltså såhär min framtid kommer se ut och det känns, tro det eller ej, ganska bra. Jag vet att jag kommer tycka om mitt jobb och jag uppskattar helgerna såååå mycket! På tal om mitt framtida yrke har jag fått en del frågor om min utbildning och ska försöka få ihop ett inlägg om det nu i helgen. Övriga helgplaner är Kulturell Karneval, plugg, fika och Eurovision. Davve är inte hemma i helgen och jag känner mig redan lite ensam, men jag har som sagt en hel del bra saker inplanerade! Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på mitt älskade Gossip Girl :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0