- långhelg

långhelg

Imorgon är det exakt tre veckor tills jag får sommarlov och en dag senare åker jag till Grekland med my love. Som jag längtar!! Men redan nu i helgen får jag lite semester, för just nu sitter jag på bussen till Öland och min älskade sommarstuga. Där ska jag stanna till på söndag och bara ta det lugnt och umgås med familj och släkt. Jag har inte ens med mig något plugg, utan jag tänker strunta i allt som har med skolan att göra denna helgen. 


Jag hoppas på sol, som det var förra året på Kristi Himmelfärds. Dock var ju det några veckor senare än i år, men hoppas kan man ju alltid!

Nu är jag i Stockholm och har alltså sju timmar kvar av min härliga bussresa + en timme i bil, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0