- måndagslistan

måndagslistan

1. Vad ser du fram emot den här veckan?
Jag ser fram emot att ha sista dagen på praktiken på torsdag, få sommarlov på fredag och åka till Grekland tidigt på lördag morgon. Det ska bli så obeskrivligt underbart att äntligen få lite värme och ledighet med my love.

2. Vilken var den senaste bloggen du började läsa?
Det var så längesen jag började läsa en ny blogg, att jag inte minns vilken det var.

3. Ska du laga någon härlig mat den här veckan kanske?
Vi lagar härlig mat ganska ofta faktiskt, så det hoppas och tror jag! Denna veckan hoppas jag på mycket vegetariskt.

4. Säg en grej du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!
Jag vill bli klar med min sista skoluppgift I guess. Eller jag måste väl det eftersom jag inte vill sitta och plugga i Grekland. Sen vill jag hinna med en middag på V-dala-taket också, men det får kanske vädret bestämma......... (gött med höst i maj).

5. Innan vi gör måndag på riktigt, vilket ord ska du hålla hårt i hela veckan?
KÄMPA!

6. Vad gjorde du igår kväll?
Åt tacos och chips och såg på Gladiatorerna haha.

7. En bild som symboliserar denna dag:

Jag kommer aldrig någonsin bli frisk :(:(:(

8. Vad åt du till frukost idag?
Två knäckebröd med ost, en tallrik vaniljyoghurt med crunchy och ett glas vatten.

9. Vilken tid på morgonen vaknar du?
Nu när jag har praktik ringer min klocka 06.30. På helgerna brukar jag vakna runt 9.

10. Hur ser du oftast ut till vardags?
På praktiken har jag verkligen noll stil. Där har jag typ ett par blåa jeans (pga är för rädd om mina svarta haha), ett linne och en munkjacka. När jag inte har praktik har jag gärna svarta jeans och skjorta eller något linne + svart "kimono". På fötterna har jag vita Nike Air Force eller docs (när jag inte har praktik dårå).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0