- provsmakar livets heroin

provsmakar livets heroin

Valborg är över för detta året och jag har haft två jättebra dagar! I onsdags tog jag inga bilder, men då firade jag Kvalborg genom att gå på spelning med Joel Alme med David, hans bror + flickvän och några av Davids kompisar. 

Igår, på självaste Valborg, började dagen med champagnefrukost vid ån för att se lite av forsränningen.


Jag, Jill och Trude hade knytpicknick med jordgubbar, ostfrallor, croissanter, choklad etc. Bästa idén!

Davids orkester spelade dessutom där vi satt och helt plötsligt hörde jag "Andrea Ekholm, den här låten är till dig" och så spelade de Lady in red <333

Efter några timmar gick vi till ekoparken, där alla studenter håller till och hängde med David och hans bröder, deras kompisar, våra kompisar osv. Där var vi ett bra tag och dagen avslutades sedan med lite fest på Davids rum. Klockan 9 somnade vi utmattads efter två dagar av intensivt festande haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0