- söndagen den trettioförsta maj

söndagen den trettioförsta maj

Förra gången jag satt på Engelska parken och pluggade var jag såhär snygg:
 
Idag sitter jag här igen, men denna gången ser jag ut såhär:
 
I only have one word for you; palla. 
 
Såhär har min braiga helg sett ut: 
fredags åkte jag på sommarförfest till någon jag inte kände med Hanna. Davve m.fl. var också där och efter någon timme på festen cyklade vi in till stan och gick på bryggan (mysigaste sommarklubben i Uppsala), där vi stannade kvällen och halva natten lång. 
Igår, lördag, bestämde jag och Davve oss för att göra den stora greklandsshoppingen! Vi gick först på stan där jag hittade en bikini, shorts, pockets, en kortlek och ett annat spel och sedan åkte vi till Media Markt där jag köpte en kompaktkamera! Det fick bli en ganska ful och halvbra, men VATTENTÄT!! Jag har aldrig ägt en sådan så det ska bli väldigt kul att testa den (om mindre än en vecka omg).
Idag pluggar jag hela dagen lång. Party! 


Kommentarer
Postat av: ronja

fin du är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0