- en sommardag

en sommardag

Jag har ju inte visat bilder från de sista sommardagarna, när jag och Trude åkte och hälsade på Jill på Värmdö. Vi var där i tre jättemysiga dagar, men jag fotade dessvärre bara under den första... 

Först åkte vi till något båtställe (haha bra koll) och åt lunch. Jag och Trude åt fläsk och löksås och Jill åt spätta. 
 
 
Och det åkte vi till Jills mormor och morfars brygga där vi badade och hade det bra!!
 
 
De andra två dagarna shoppade vi bara, så då var det inte lika roligt att dokumentera. Den första dagen var vi i Stockholm och dag nummer två var vi i Nacka Forum, innan vi åkte tillbaka till Uppsala igen. Ett perfekt avslut på sommarlovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0