- en update

en update

HEEEEEEJ! 
Jag är mindre stressad och sugen på att blogga igen! Hösten är här och både skolan och jobbet har dragit igång. Ärligt talat känns det inte alls bra med en massa plugg, tidiga mornar och sena kvällar, men det är väl så som resten av livet kommer se ut........ kul!!! Jag har dock bestämt mig för att  denna terminen ska bli lugnare än tidigare terminer.
 
Som ni kanske märkte av förra inlägget blir jag lätt stressad vilket leder till att jag tycker allt suger, och så ska det ju inte vara! Ända sedan jag började jobba parallellt med studierna, för ett och ett halv år sedan, har jag varit i skolan och på jobbet heeeela dagarna, flera gånger i veckan. Alltså mellan klockan 8 och 19 ungefär. Jag har cyklat till skolan på morgonen, haft föreläsning eller seminarium i några timmar, pluggat i några timmar till och sedan åkt därifrån direkt till jobbet. Vem skulle inte bli stressad och trött av det????????? Därför har jag bestämt mig för att plugga max sex timmar om dagen och unna mig några dagars sovmorgon i veckan. Idag hade jag seminarium mellan 8 och 10, sedan pluggade jag mellan 10 och 14 och efter det åkte jag hem, bara för att ta det lugnt i några timmar, innan det är dags för jobb! Heja nya lugnare livet!
 
haha alltså det här med att ta selfies i webcamen... hur ska man se ut?? 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0