- tisdag

tisdag

Jaha och där gick ännu en vecka utan ett inlägg? Tycker jag inte om att blogga längre?! Jag som har gjort det nästan dagligen i över åtta år. Eller har jag bara ett dåligt blogg-flow just nu? Jag vet ej.

Vad har hänt sen sist då?



Vi har haft inflyttningsfest med kräftskiva! Upplägget var enkelt - ta med dig dina egna kräftor + något tillbehör som alla får smaka av, och resultatet blev en amazing buffé med allt ifrån västerbottenpajer och ostar till baguetter och röror. Så himla lyckad kväll!!

Och så har vi varit på kulturnatt där vi lyssnade på jazz och gosskör i kyrkan och kollade på dans. Till Davves lycka hittade vi världens största risbräck i ett matstånd.

Två andra roliga händelser är att vi nästan har kommit helt i ordning i lägenheten (ska visa bilder snart) och att jag har gjort en liten förändring med håret (som jag också visar snart)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0